Prawa pacjenta
Dyrektor Medyczny lub upoważniony przez niego lekarz może ograniczyć korzystanie z praw Pacjenta w przypadku wystąpienia zagrożenia epidemicznego lub ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne Pacjentów, a w przypadku niektórych praw – także ze względu na możliwości organizacyjne.
Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie i pytania
PRAWO DO ŚWIADCZEŃ
PRAWO WYBORU ŚWIADCZENIODAWCY
PRAWO DO INFORMACJI
PRAWO DO WYRAŻENIA ZGODY
PRAWO DO DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
PRAWO DO ZGŁOSZENIA SPRZECIWU WOBEC OPINII LUB ORZECZENIA LEKARZA
PRAWO DO POSZANOWANIA ŻYCIA PRYWATNEGO ORAZ RODZINNEGO
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD LECZENIA
Składanie skarg i wniosków
Każdy pacjent ma prawo do wyrażenia na piśmie swojej opinii na temat warunków pobytu w Centrum
Medycznym Emmedica oraz jakości obsługi, w szczególności udzielonych mu świadczeń zdrowotnych.
Wszelkie uwagi można przekazywać w formie pisemnej na adres Centrum, osobiście w rejestracji i Dyrekcji Centrum.
Pacjenci mają prawo składania skarg i wniosków. Książka skarg i wniosków dostępna jest w Naszym Centrum. Możliwe jest również wniesienie skargi lub wniosku pisemnie na adres Centrum.
Wszelkie Państwa uwagi są dla nas cennym źródłem informacji o pracy naszej placówki i służą stałej poprawie jakości świadczonych usług.
Nie rozpatrujemy i nie odpowiadamy na nadesłane anonimy.
Skargi i wnioski przyjmuje
Dyrekcja Centrum – Barbara Bąkowska-Stadnik
Email: barbara.stadnik@emmedica.pl
Przyjmowanie pacjentów we wtorki od 12 do 14
Skargę można złożyć osobiście, przesłać pocztą, przesłać na adres e-mail (podpis elektroniczny lub imię, nazwisko i adres wnoszącego)
Masza pytania?
Zadzwoń: 12 444 57 97 lub 45 102 53 00
Napisz: rejestracja@emmedica.pl